familiebekersgoesthailand.reismee.nl

Dag 21: Ko Tao

Vanmorgen weer vroeg ontbijten want Ryan en Jeroen gaan duiken. Voor Ryan zijn 5e duik voor het Open Water Diver. Colin en ik gaan lekker naar het zwembad. Lezen, luieren en zwemmen. Rond 12 uur komen Jeroen en Ryan terug. Beide zijnheel ziek geweest op de boot. Hierdoor heeft Ryan zijn 2e duik niet kunnen doen. Als ze zijn bijgekomen gaan we lekker lunchen en daarna verder met bij het zwembad liggen. Ryan moet wat filmpjes bekijken op de Ipad en theorie uit het boek leren.

Colin en ik gaan nog snorkelen bij de baai. De vissen zijn mooi en veel maar de stenen en het koraal is erg scherp. Terug bij het huisje gaat Ryan nog wat leren, Colin probeert een kokosnoot open te krijgen en papa zit te lezen.

's Avond gaan we eten bij YinYang. Dit tentje hebben we van Tripadvisor. Het ligt in een andere baai en het is nog een flinke wandeling. Onderweg kopen we 2 voetbalbroekjes en 1 voetbalshirtje. We eten er heerlijk en zijn blij dat we hiernaartoe zijn gegaan.

We lopen terug en meten de tijd. Het blijkt ruim een half uur te zijn. Valt echt wel mee :)