familiebekersgoesthailand.reismee.nl

Dag 20: Ko Tao

Vanmorgen half 8 de wekker. Ontbijten en op pad voor de duiktocht. We varen eerst vanaf ons strand met de longtailboot naar de speedboot en krijgen dan uitleg van Simon. Onze spullen staan al klaar. We gaan naar Japanese Garden bij Nang Yuan eiland. Eerst zwemmen we van de boot naar het strand en daar doen we onderwater 3 oefeningen, daarnaduiken we dan een mooi stuk.

Op de boot drinken we water en eten we watermeloen. Dan maken we de 2e duik. Colin twijfelde nog maar besluit toch niet mee te gaan. De zwitsere man gaat met de Fundivers mee dus zijn Ryan en ik alleen met Simon. Bij mij gaat het klaren niet best maar bij Ryan gaat het heel goed en hij vind het erg leuk.

Na het duiken varen we terug en besluitRyan om door te gaan met zijn Open water Diver brevet. We gaan dus snel lunchen want dan mag Ryan voor nog eens 2 duiken. Hij gaat met het andere Nederlandse gezin mee. Wij gaan bij het strand liggen en wachten tot Ryan terug is.

Ik ga snorkelen met Colin bij de punt van de rotsenbij het hotel.

's Avonds eten we bij Whitenings in het dorp. Prachtige tent. Alles is in het wit. Heel trendy, tafeltjes op het strand en devoetjes in het zand.