familiebekersgoesthailand.reismee.nl

Dag 13: Surat Thani

Het slapen ging goed.....beter.....tot 6.00 uur. Toen begon het te regenen!! Het begon te hozen!! We bleven maar liggen want we konden er toch niet door. Tot op een gegeven moment de vloer nat werd, het plafond begon te lekken en het licht uitviel. Met kaarsen aan hebben we gepakt en zijn eerst Ryan en ik onder een paraplu naar de receptie gelopen.

Daar aangekomen waren we zeiknat en moesten we tot onze enkels door het water en modder lopen. Toen ging ik met 2 andere paraplu's Jeroen en Colin halen. De eigenaar is toen met Jeroen onze spullen gaan halen met de auto. We hebben daar ontbeten en zijn toen snel gegaan want volgens hem kon de weg naar het resort anders snel in een rivier veranderen. Het hoosde nog steeds en de rivier was 2 keer zo breed geworden en heel wild. Onderweg bleef het nog heel lang regenen. Net voor Surat Thani werd het droog. Om 13.00 uur zijn we bij het hotel en stallen snle onze spullen uit. Alles is klam. We gaan lekker bij het zwembad zwemmen en lezen.

Kelly gaat sporten in de fitness en daarna gaan we uit eten bij een leuk tentje aan het water. Het is er erg populair bij de Thai zelf en is is live muziek. Het nadeel is wel dat ze er geen Engels spraken en de menu-kaart is het Thais is. Dat is lastig bestellen

Smile
maar we doen maar wat en het valt goed uit.

Vande mensen naast ons (die ons zien klungelen) krijgen we nog wat garnalen om te proeven. Het is erg lekker allemaal en pittig. Daarna gaan we terug naar het hotel, lezen, verslag bijwerken en slapen.