familiebekersgoesthailand.reismee.nl

Dag 11: Khao Sok NP

Vanmorgen om 05.10 uur wakker geworden van de regen. Ontbeten en nog zuidelijker gereden. Op weg naar Khao Sok NP. Na een rit van 3,5 uur komen we bij Khao sok Nature resort. Het ligt aan het einde van een zandweggetje aan de rivier. We hebben de jungle family room. Een huisje in de boomtoppen. Dit resort en huisje is op aanraden van Eric en Miranda. Na de lunch gaan we tubben. We stappenin de tub inde riviervoor ons resort met 2 begeleiders en 2 zwitserse. Het is super mooi! Alles zo groen en rustig gaan we met de stroming mee. Op een bepaald punt worden we opgehaald met de pickup en naar de brug bij het visitor center gebracht. Daar gaan we verder tubben tot ons resort. Een prachtige tocht. Net voor ons resort zijn er andere kinderen aan het spelen met een touw die ze als liaan gebruiken en dan in het water springen. We doen vrolijk mee al valt het soms nog best tegen. Op een gegeven moment moeten we door om de banden in te leveren en spelen bij het resort nog verder met een groete bal aan een touw waar je op kan schommelen en in de stroming van de rievier. Er zitten heel veel apen hier in de buurt die rondom je heen springen van de ene boom naar de andere. Een leuk gezicht.Na het douchen gaan we eten bij ons resort en het smaakt erg goed. Als we teruglopen merken we dat we in de middle of nowhere zitten. Zo donker en alleen maar geluiden van de dieren. De nacht zal mij benieuwen. Welterusten.